Informacje Powiatowe
- Izabela Ślusarska
- Odsłony: 796
W dniu 21 maja 2024 roku w siedzibie Starostwa Powiatowego w Gostyninie odbyło się spotkanie robocze w sprawie inwestycji: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1431W Suserz – Józefków – Trębki – granica woj. na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną w m. Białka do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 573”, w którym uczestniczył Pan Andrzej Krzewicki – Starosta Gostyniński, przedstawiciele Zarządu Dróg Powiatowych w Gostyninie, Przewodniczący Zespołu do Spraw organizacji Ruchu Drogowego oraz Policji. Tematem spotkania było omówienie rozwiązań zapewniających bezpieczeństwa użytkownikom ruchu drogowego podczas prowadzonych prac. Na spotkaniu poruszany był również temat wytyczenia objazdów dla ruchu samochodów ciężarowych oraz zmiany techniki prowadzenia prac w taki sposób aby zapewnić bezpieczeństwo jak również przejezdność drogi.
W dniu 17.05.2024r. na terenie inwestycji: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1431W Suserz – Józefków – Trębki – granica woj. na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną w m. Białka do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 573”, z inicjatywy Starosty Gostynińskiego Andrzeja Krzewickiego, w obecności Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych, odbyło się spotkanie z przedstawicielem wykonawcy. Spotkanie było rezultatem zgłaszanych przez Policję oraz mieszkańców problemów z utrudnieniami oraz niebezpiecznymi sytuacjami spowodowanymi pracami oraz jakością drogi. W wyniku spotkania największe ubytki w nawierzchni zostały naprawione.
- Aleksandra Buława
- Odsłony: 715
- Izabela Ślusarska
- Odsłony: 609
Wydział Komunikacji znajduje się przy ulicy 3 Maja 43B w Gostynine. Do obowiązków tego ważnego ogniwa Starostwa Powiatowego należą min: kierowanie pojazdów na badania techniczne oraz wpisywanie do dowodu rejestarcyjnego terminu badania technicznego, generowanie profilu kandydata na kierowcę, wydawanie prawa jazdy i międzynarodowego prawa jazdy. Poniżej przedstawiamy dane z dzialalności za okres od 6.05.2024r do 17.05.2024r.
Rejestracja Pojazdów.
We wskazanym wyżej okresie:
- przerejestrowano i zarejestrowano ponad 350 pojazdów,
- wydano 380 dowodów rejestracyjnych stałych,
- przyjeto i odnotowano 270 zawiadomień o zbyciu pojazdu,
- wyrejestrowano 40 pojazdów.
Ponadto na bieżąco akta wyrejestrowanych i zbytych pojazdów są przygotowtwane i przekazywane do archiwum. We wskazanym czasie liczba tych akt wyniosła ok. 150 szt.
Na bieżąco prowadzone sa postępowania z zakresu rejestracji pojazdów i spraw z tym związanych. W danym okresie przygotowano i dostarczono 46 zawiadomień o wszczęciu postepowania i wydano 57 decyzji.
Uprawnienia do kierowania pojazdami.
We wskazanym okresie:
- wydano 50 praw jazdy i 2 prawa jazdy międzynarodowe,
- wydano 3 zezwolenia na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi,
- wydano 28 profili kandydata na kierowcę i 17 profili kierowcy zawodowego,
- wykonano 20 wyroków sądowych i zatrzymań praw jazdy,
Sprawy pozostałe.
- przygotowano i rozliczono wniosek o dopłatę do przewozów autobusowych realizowanych w ramach Funduszu Rozwoju Przewozów Autobusowych,
- wydano 2 zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób i 20 wypisów z zezwoleń,
- przygotowano i przeprowadzono kontrolę 2 przedsiebiorców w zakresie spełniania wymogów prowadzenia działalności prowadzenia transportu drogowego,
- prowadzono postępowania w sprawie usunięcia pojazdów z dróg i przepadku pojazdow na rzecz powiatu.
- Aleksandra Buława
- Odsłony: 711